What about me?

Dag 01 - En bild på mig + 10 fakta.
 
 
Jag älskar det engelska språket! Allting med det fascinerar mig; uttal, olika accenter, att läsa på engelska gör mig genast hundra gånger mer intresserad av det jag läser.
 
Jag tog studenten i våras och har tagit ett "sabbatsår" (eller vad man ska kalla det) eftersom jag inte vet vad jag vill göra. Så för tillfället är jag vikare på ett äldreboende.
 
Jag är en riktig sportnörd.
 
Jag har just fått uppdraget som sekreterare i en ideell förening här i byn, Vuollerim-revyn, och det ska bli spännande, om än något läskigt..
 
One Direction all the way!
 
En stor dröm för mig är att plugga engelska i England.
 
Jag älskar att testa nytt smink och skönhetsprodukter.
 
Jag tror att jag skulle älska att bo i en stor stad.
 
Jag har inga problem med att vara ensam, kan många gånger tycka att det är skönt.
 
Jag har just börjat att läsa den första boken om Harry Potter (jag vet, jag är lite efter..), och självklart på engelska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0