A new beginning

Alltså jag är ju sämst på det här med att uppdatera bloggen. Nu när man tycker att jag borde ha all tid i världen när jag inte pluggar längre. Hur som helst så får vi väl se hur det går med uppdateringen hädanefter, men min intention är i alla fall att kika in här lite oftare än jag gjort de senaste månaderna, kanske till och med återuppliva kategorier så som "Veckans...". Men nu ska jag inte gå händelserna i förväg, det är mycket möjligt att det inte blir så stor skillnad i uppdatering, men jag ska försöka att bli bättre på det i alla fall.
 
Jag tänkte att jag skulle börja min lilla nystart med en liten lista som jag såg att min fina vän Hanna har börjat med. Förhoppningsvis så kan det hjälpa till att pusha mig till att blogga mer. Soooo, here we go!
 
Dag 01 - En bild på mig + 10 fakta.
Dag 02 - Min första kärlek.
Dag 03 - Min profilbild på Facebook.
Dag 04 - Bild på en snygg kändis.
Dag 05 - Beskriv min drömpartner.
Dag 06 - Tre bloggar jag följer dagligen.
Dag 07 - En bild på en puss.
Dag 08 - Det här hade jag på mig idag.
Dag 09 - Sex bilder som gör mig glad.
Dag 10 - Det här önskar jag mig i födelsedagspresent.
Dag 11 - Min sommar.
Dag 12 - En tid jag saknar.
Dag 13 - En bild från en fest.
Dag 14 - Åtta sanningar om mig.
Dag 15 - Bild på det jag brukar sminka mig med.
Dag 16 - Detta gör jag helst på helgerna.
Dag 17 - En före- och efterbild då jag har fixat mitt hår.
Dag 18 - Min bakgrundsbild på datorn.
Dag 19 - Bild på min garderob.
Dag 20 - Min bästa vän.
Dag 21 - Fyra saker jag alltid har på mig.
Dag 22 - Det galnaste jag har gjort.
Dag 23 - Mitt rum.
Dag 24 - Min mobil.
Dag 25 - Min högsta dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0