Study hard

God kväll allihopen!
 
Jag sitter på sängen och skriver på projektrapporten för fullt och hoppas innerligt att jag blir klar i en rimlig tid ikväll eftersom jag är så trött att jag bara vill lägga mig ner och somna nu. Men det går ju inte.. Jag har i alla fall bytt om till en något bekvämare outfit än tighta jeans, blus och kofta, nämligen mina underbara pyjamasshorts och min nya fina One Direction t-shirt. Jag tänkte att det är lika bra att göra det bekvämt för sig för jag lär ju inte gå någon annanstans än möjligtvis till köket under det som återstår av kvällen/natten.
 
Jag hoppas att ni har det lite roligare än mig åtminstone! Nu ska jag slå på min plugg-spellista på Spotify och fortsätta. Om ni gillar klassisk musik när ni pluggar (eller bara rent allmänt) så kan jag ju dela med mig av den. Klicka här för att komma dit.
 
Ni får en gammal bild från Rio för att liva upp stämningen lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0