Procrastination..

Jag har skrivit hela kvällen och nu vill jag inte mer! Määääää!! Men jag måste fortsätta minst ett par timmar till.. Tjoo hoo! *Thumbs up*
 
Just nu så gör jag allt annat än skriver, även fast jag innerst inne vet att jag måste. Jag längtar till imorgon kväll när projektet äntligen är inlämnat och klart. Då har jag bara en engelsk bok på drygt 300 sidor kvar att läsa ut innan betygen ska vara satta, och så skriva en analys på det var det ja, och så en rapport om konflikten i mellanöstern, och ett prov i naturkunskap, ett prov i biologi och så en country report till engelskan för att avsluta det hela på ett mycket tilltalande sätt.
 
Nej förlåt, jag ska inte klaga! Så hemskt är det faktiskt inte. Jag får ju faktiskt skylla mig själv att jag är som jag är och lämnar allt till sista minuten. Nej, skriva var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0