Lovely weekend

Hoppas alla har en underbar söndag! Om man skulle tagit bort pluggandet som jag är fast med så skulle denna dag varit helt perfekt!
 
Egentligen har jag inte gjort så jättemycket, men det är så skönt ibland. Just nu sitter jag ute i solen på altanen och lyssnar på The Official Chart. Vi åt grillat till middag och satt ute och åt och det har varit så varmt idag att jag för första gången i år har haft på mig shorts och linne. Ja, linne, kan ni fatta?! Jag som aldrig har på mig linne, men det här är stort och luftigt och jättefint!
 
På tal om plugg så kan jag ju säga att just nu längtar jag så sjukt mycket efter att ta studenten och slippa alla uppgifter hit och dit. Men efter den 4 juni då är det inget mer sådant för mig på ett tag, för då ska nämligen betygen vara satta. Vad ska man göra de 10 dagar det är kvar till studenten då? Inte för att jag klagar.. Nu ska jag sluta blogga och fortsätt plugga!
 
Jag förjade frysa nu när solen gick i moln, så nu ska jag gå och göra mig en kopp varm choklad. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0