Cough, cough..

Ny vecka, men jag har fortfarande inte blivit helt frisk från min förkylning. Jag har varit hemma idag också, men mest för att jag har hostat så mycket i natt att jag knappt fått sova. Sista gången jag vet att jag kollade på klockan så var den 03.30, inte så kul att kliva upp klockan 06.00 då, så jag stannade hemma.
 
Men imorgon så måste jag verkligen på skolan, det spelar ingen roll om jag får sova något i natt eller inte. Vi ska nämligen redovisa vårt projektarbete och sedan så bär det iväg ner till Umeå för att kolla på universitetet. Jag ska kolla på journalistprogrammet, som jag har sökt i första hand. Det blir nog spännande, speciellt som jag inte riktigt vet om jag vill gå det även om jag kommer in, så jag hoppas ju att jag lyckas bringa klarhet i den frågan i alla fall.
 
Jag har så dåligt med bilder för tillfället så ni får en egobild från några veckor tillbaka..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hade du beställt skal? Eller ska vi göra de imorgon? :)
Sv: Haha det är den jag reflekterar över när jag skriver hare, tycker verkligen det var en fyndigt :D

2013-05-29 @ 23:24:50
URL: http://nattstad.se/hannypandy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0