Cleaning..

Både igår och idag har jag varit hemma från skolan eftersom jag har dragit på mig en förkylning. Igår morse när jag vaknade kändes det som om någon skrapade med sandpapper i halsen på mig, ingen vidare härlig känsla.. Under eftermiddagen igår kände jag mig dock lite bättre och trodde jag skulle kunna fara på skolan idag, men när jag vaknade imorse så har jag fortfarande ont i halsen, har fått världens hosta och snorar. Nej, gud vad deppigt det blev nu..
 
På grund av detta så har i alla fall inte min dag varit speciellt händelserik, men ändå hyfsat produktiv. Jag håller för tillfället på att rensa och organisera min dator, så att alla onödiga dokument och bilder försvinner och de som jag faktiskt ska ha kvar inte är utspridda på skrivbordet och i olika mappar.
 
Bara för att det inte ska bli ett så trist inlägg så kan jag ju visa en bild jag hittade nu, tagen när jag och Hanna var i fjälls förra sommaren.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0