I'm so sorry..

Jag vet att jag är sämsta på att uppdatera här, och ändå så har jag ju till och med lovat att berätta och visa bilder från London. Jag ber i alla fall om ursäkt för fördröjningen om det nu är någon som väntar på det. Men det kommer, snart!
 
Idag har jag varit ledig och bara tagit det väldigt lungt, mycket skönt. Jag måste läsa lite till något prov eller läxförhör eller vad det nu var som vi tydligen ska ha på samhällsen imorgon, men det kändes så otroligt jobbigt.. Något annat som händer imorgon är att jag måste gå upp på vårdcentralen och ta blodprover, eftersom de på reumatologmottagningen vill att jag ska ha gjort det innan jag kommer till dem nästa torsdag. Just blodprover är väl inget jag direkt ser fram emot, men det måste ju göras liksom. Det är inte det att jag är nålrädd eller så, det är jag verkligen inte. Men jag är tydligen väldigt svårstucken eftersom att varenda gång som jag är och ska ta prover så får de sticka flera gånger innan de hittar någonstans där det fungerar. Sist satt jag inne i det där rummet i typ 40 minuter medans hon försökte få fram något blod. När hon väl hittat ett ställe så var hon till slut tvungen att sticka igen ändå, för att det kom inget mer. Det slutade med att hon fick sticka mig i handen och sedan hade jag plåster i båda armväcken och på handen för alla gånger hon var tvungen att sticka. Kul..
 
Jag ska försöka fota alla mina inköp från London också, så sedan kommer alla Londonrelaterade inlägg!
 
För nu får ni en bild från i helgen där Petter har fastnat med skotern, mest för att ett inlägg utan blid ser så tråkigt ut..
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker verkligen du ska blogga! De var ju som ett tag sen ;p

2013-04-04 @ 09:57:14
URL: http://hannypandy.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hoppas du har det awsome på One directione konserten! Sen förväntar jag mig att du bloggar om de när du kommer hem ;) Som du kanske ser har jag nu äntligen bytt blogg också :D Kraaaam <3

2013-05-06 @ 23:05:27
URL: http://hannypandy.blogg.se
Postat av: Hanna

Fel..

2013-05-06 @ 23:05:41
URL: http://nattstad.se/hannypandy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0