Honey I'm home!

Blogg.se måste hata mig. Det är otaliga inlägg som jag har försökt att publicera hur många gånger som helst när vi har varit i London, men som ni säkert har märkt så har jag bara lyckats få upp två stycken. Det märkliga är att Hanna har kunnat publicera jättemånga inlägg, och hon har bara suttit typ en meter ifrån mig.. Jaja, ni kan ju få blider och lite uppdatering om vad vi har gjort om dagarna nu när vi har kommit hem i stället.
 
Faaaast, det blir lite senare idag, och säkert under morgondagen också, för just nu orkar jag inte skriva så mycket. Jag är så trött och så hade jag tänkt packa upp min resväska och ge alla nya saker som jag har inhandlat sin egen lilla plats.. Men ni kan ju få en liten blid från hemresan igår. Just där stod vi och väntade på bagaget på Arlanda.
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi måste verkligen göra om de här nån gång! :D

Svar: Jaaaa! :D
Frida

2013-03-08 @ 14:28:33
URL: http://hannypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0