Weird..

Idag är det tisdag, vilket är en dag jag tycker väldigt mycket om numera eftersom att jag är ledig då! Det känns som om jag har värsta långhelgen eftersom att jag var ledig i fredags, och såklart helgen och sedan hade jag en lektion igår och åkte hem med 11-bussen tack vare att min snälla idrottslärare lät mig göra idrotten hemma (vi skulle ändå bara vara på gymmet och det kan jag ju göra lika bra i Vuollerim som i Jokkmokk..). Sedan så är jag ju som sagt ledig idag, och imorgon börjar jag inte för ens kl 12. Hårt liv, jag vet.
 
Men bara för att jag har varit ledig så betyder det inte att jag sovit bort halv dagen, nej nej, här vaknade man kl 06.30. Jag förstår inte vad som har hänt med mig, jag somnar vid 23 (jag som annars lyckas somna först vid 02 om jag har tur)  och vaknar helt av mig själv jättetidigt på morgnarna. Det är väldigt konstigt, men skönt.
 
När jag vaknade slog jag på tv:n och kollade lite på MTV. Det visade sig att de visade massa musikvideos och jag tror jag fick se Little Things och Kiss You med One Direction minst 5-6 gånger. Inte för att jag klagar, det var ett väldigt trevligt sätt att vakna upp på. Sedan har jag sett på kvartsfinal i Australian Open mellan Novak Djokovic och Tomas Berdych, som Djokovic vann. Samtidigt som jag såg på tennisen så körde jag ett pass på motionscyklen också. Mycket härligt. Det blev ett långt inlägg det här, så jag tackar och bockar till er som har tagit er tid till att läsa mitt rätt så onödiga babblande. Nu ska jag hoppa in i duschen!
 
I brist på andra bilder..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0