Veckans...

..sporthändelse: Finalen av Astralian Open spelades tidigare idag och det var så sjukt spännande! Till slut så vann i alla fall Novak Djokovic sin fjärde titel i AO, och tredje på rad. Coolt!
 
..film/tv-serie: Bridget Jones Dagbok. En av mina absoluta favoritfilmer. Den är så himla härlig och man kan bara titta och skratta, man behöver inte tänka, vilket kan vara skönt ibland.
 
..låt: Clown med Emeli Sandé. Jag får typ rysningar varje gång jag lyssnar på den. Helt underbar.
 
"Clown"- Emeli Sandé.
 
..sämsta: Det är lite konstigt det här, för jag kommer inte på något riktigt dåligt med den här veckan, men ändå så har den inte varit sådär super, jag har haft bättre veckor i mitt liv liksom. Men helt ärligt så kan kan jag faktiskt inte komma på något dåligt, så det är väl bra..?
 
..bästa: Att jag knappt hade någon skola i veckan. Totalt hade jag tre lektioner som jag var tvungen att vara i skolan på, och kanske två som jag jobbade hemifrån på. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0