The year of 2012

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och lägger upp lite bilder från det gångna året. Jag fotar ju inte speciellt frekvent så det är mycket som inte kommer med på bild, men nu när jag har skaffat en lite modernare telefon så att jag faktiskt kan ha Instagram och sådana nymodigheter så blir det förhoppningsvis bättre med den varan. Vill ni följa mig där så heter jag förresten missfriiday. Nu har jag ingen text eller så till bilderna, men jag tänkte mig att jag skulle göra någon sorts förlängd "Veckans..." fast över hela 2012. Så det har ni att se fram emot inom kort. Så länge får ni njuta lite av mitt 2012 i bilder.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

De var på tiden! ;D

2013-01-21 @ 12:10:05
URL: http://hannypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0