Sundays

Söndagar ger mig verkligen blandade känslor. På ett sätt så är det en väldigt skön dag, man kan bara ta det lungt och göra vad man känner för. Men å andra sidan så vet man att imorgon är det måndag och skola igen, med allt vad det innebär.
 
Jag har i alla fall börjat med något som får mina söndagar att bli lite roligare och helt enkelt bättre. Varje söndageftermiddag/kväll så lyssnar jag på The Official Chart och sedan på Dan and PhilBBCR1 och fixar mina naglar. Då behöver jag inte tänka på någon eller något annat och det är väldigt befriande och avkopplande, något jag mår bra av. Det är verkligen något som jag ser fram emot, även fast det inte är något speciellt egentligen. Och vad jag ville säga med detta, förutom att det är precis vad jag gör just nu, så är det att ni också borde göra något bara för er själva. Det är ni väl värda, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0