Make-up tutorials

Som jag kanske har nämnt tidigare så har jag helt fastnat på att kolla på make-up tutorials på YouTube. Förut så var jag inte alls intresserad av sådant över huvud taget, men jag tycker att det är riktigt roligt numera. Så eftersom att det är något jag gillar så tänkte jag att jag kunde ge er lite tips om vilka jag tycker gör de bästa tutorialsarna(pluralform någon?). Jag gillar i alla fall Pixiwoo, som är två systrar som båda gör tutorials och Tanya Burr, som tydligen är tillsammans med Pixiwoo-systrarnas lillebror (som jag för övrigt också skrivit om tidigare eftersom han också gör YouTube-videos..) Lite kul. ;)
 
Här är två sminkningar av dem som jag tycker är så galet fina!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0