Impossible

Jag tror jag blir tokig snart! Jag har hållt på hur länge som helst för att försöka få till ett collage som sammanfattar mitt 2012, men ingenting verkar vilja gå min väg. 1/4 av collaget är klart men de andra delarna vill inte sparas som bildfiler. Jag fattar inte vad jag gör för fel! Antingen är det jag som är helt pantad när det gäller sånt här, eller så är det programmet. Jag väljer att för stunden tro på det senare alternativet.
 
Men har jag inte lyckats få det att fungera innan ikväll så lägger jag väl upp bilderna en och en, inte för att det blir lika fint, men men då får det bli så. Nu ska jag ta en paus från allt vad collage heter och njuta lite av min sista dag på lovet, det vill säga; göra så lite jag bara hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0