Hit the pedal heavy metal

Hej på er! Idag är det tisdag och som alltid är jag ledig. Eller, idag så skulle det tydligen vara någon undersökning som vi skulle fylla i men det kändes väldigt onödigt att åka upp till Jokkmokk för det lilla och sedan tvingas sitta och vänta på bussen i flera timmar, så jag stannade hemma. Rebelliskt, jag vet.
 
Hittills så har jag inte gjort mycket annat än att äta frukost och tagit en dusch så jag ska väl ta och fixa till mig nu så man ser någolunda presentabel ut. Sen måste jag också fixa min presentation till engelskan som jag ska hålla på torsdag. Inte något jag ser fram emot. Huvva, det är hemskt att prata inför folk på engelska som man vet att man egentligen kan komunicera med på svenska. Jag vet inte riktigt varför, men så känner jag. Jaja, hoppas ni har en bra dag! ♥
 
Den här låten gör mig glad idag!
 
"Rock Me"- One Direction. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0