English C

God dag! Jag sitter just nu på engelska C-lektion. Egentligen borde jag läsa om minnet eftersom att jag ska göra en formell presentation om det, men det är alltför drygt och jag har dessutom redan gjort det på den första engelska C-lektionen som jag hade i morse.
 
Det var ju ett tag sedan jag bloggade, men det är tur jag har Hanna som uppdaterar åt mig när jag inte gör det. Jag har ju lovat för länge sedan att jag ska lägga upp lite bilder från det gångna året så förhoppningsvis kommer dem upp ikväll. Det blir väl skojigt?! Nu ska jag försöka se ut som att jag verkligen anstränger mig att jobba (ska jag vara helt ärlig så hade jag tänkt kolla twitter..). Men jag kan inte jobba när det är alldeles knäpptyst som det är här inne just nu. Jag måste ha lite liv och rörelse runt i kring mig för att kunna koncentrera mig optimalt, annars lyssnar jag bara på tystnaden. Så då får jag helt enkelt jobba på hemma i stället.
 
Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0