A wedding speech

Åh herregud! Snyft.. Jag såg just en video på YouTube där Tom Fletcher från McFly håller sitt "tal" på sitt bröllop. Seriöst, jag typ grät igenom alltihop.
 
Ni kanske inte visste det om mig, att jag har väldigt lätt för att börja gråta, dock inte om jag har människor runt i kring mig. Oftast är det bara när jag är själv. Men det menar jag ju inte att jag ligger och gråter mig till sömns om kvällarna, men jag har väldigt lätt att börja gråta när jag ser film, lyssnar på musik, blir glad, blir arg m.m, men som sagt, oftast bara om jag är ensam. Jag tycker inte om att gråta inför folk, och känner jag någon gång att det inte är långt till tårar och jag är bland folk så drar jag mig oftast undan väldigt fort. Det värsta tycker jag är att gråta inför någon man är arg på eftersom de då för det mesta tror att man är ledsen även fast så inte är fallet.
 
Men i alla fall, hans "tal" (det är mer en sång) var så himla fint och samtidigt roligt på sina ställen. Man blir typ helt varm i hjärtat av det. Det är ganska långt, men kolla på klippet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0