A trip down memory lane

Just nu lyssnar jag som vanligt den här tiden på söndagar på The Official Chart på BBCR1. Jag skriver också med Paula, som var min värd i Uruguay. De har sommar där nu och har 30 grader varmt. Gissa om jag är avundsjuk?! Jag skrev just det till henne, att om jag kunde så hade jag satt mig på första bästa flyg ner. Så är det bara!
 
Jag saknar henne så himla mycket också! Det är verkligen coolt att allt började med att vi fick sitta och läsa igenom olika brev som de som skulle resa från Uruguay hade skrivit och så fick vi välja en som skulle bo hos oss. Jag valde Paula för att hon var sportintresserad, men det visade sig senare att vi har så mycket mer gemensamt än så. Vi gillar samma typ av musik, tv-serier, vi har många värderingar och åsikter som vi delar och jag tycker att det är så himla häftigt att vi verkligen blev vänner och fortfarande håller kontakten. Visst var det lite konstigt i början att ha en "främling" som hon var då hemma hos sig i flera veckor, men det blev ju bättre. Och sedan när jag bodde hos henne så kändes det mycket mer naturligt eftersom vi redan kände varandra då. Seriöst, jag skulle göra så mycket för att få åka dit igen, det var helt underbart! Nu blev jag väldigt nostalgisk här känner jag, nästan så tårarna kommer..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0