Veckans...

..sporthändelse: I tisdags så började VM-månaden på SVT med damernas super-G från Schladming. Den enda haken var att de var tvungen flytta fram tävlingen flera timmar på grund av dimma, och under hela den tiden så snackade Pops och gänget upp tävlingen utan att bli långdragna och göra tittarna uttråkade. Så grymt proffsigt!
 
..film/tv-serie: Wimbledon. Den filmen är helt underbar. Som ni kanske förstår så utspelar den sig under tennisturneringen Wimbledon. Men även om ni inte gillar tennis så borde ni se den. Är ni en sucker för romantiska komedier precis som jag så kommer ni garanterat att älska den!
 
..låt: Explosions med Ellie Goulding. Bara lyssna på den. ♥
 
Explosions- Ellie Goulding.
 
..sämsta: Att jag var sjuk och hemma från skolan hela veckan. Även fast det var lite skönt så blir det också långtråkigt i längden.
 
..bästa: Min födelsedag och alla presenter jag fick. Tack alla! Och så får jag ju inte glömma att VM-månaden på SVT började, på min födelsedag dessutom. Tummen upp för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0