Valentine's Day

Hittills så har min dag varit väldigt lyckad, och då tänker jag främst på att jag fick feedback på min formella presentation i engelska som jag gjorde förra veckan, och jag är verkligen stolt över mig själv över att det gick så bra som det gjorde. Sedan så skulle vi skriva "poems" på engelskan och jag lyckades till slut knåpa ihop en som jag också på den fick bra feedback. Så himla glad jag blev! Men något som var lite pinsamt var att jag inte riktigt hörde vad Erik (alltså läraren) sa efter att han hade skrivit kommentarer till mitt arbete, men jag tyckte att han sa att jag kunde gå, så då gjorde jag det. Men nu i efterhand så är jag osäker på om han verkligen sa det och i stället sa att jag skule läsa upp det jag skrivit. Pinsamt värre om det faktiskt var det han sa och så gick jag bara.. Jaja, shit happens!
 
Glad alla hjärtans dag föresten! ♥ Själv så har jag ju ingen speciell att tillbringa den här dagen med så jag köpte blommor till mamma i stället. Det tycker jag att hon förtjänar.
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahah ojdå.. Pinsamt värre alltså.. :P

Svar: Jaa mena! Jag funderar på om jag ska nämna det till honom eller inte.. ;o
Frida

2013-02-15 @ 13:53:54
URL: http://hannypandy.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahha de kanske är bäst att låta bli så länge han inte säger något ;)

2013-02-18 @ 09:25:48
URL: http://hannypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0