Take Me Home Tour

Asså det borde inte få vara möjligt att vara så avundsjuk som jag är idag! Det är inte en eller två människor som jag är avundsjuk på, utan tiotusen-tals människor. Jag är avundsjuk på alla som får se One Direction på deras turnépremiär idag i O2 Arena i London. Det känns som om det står om det överallt. Twitter och Instagram är fullkomligt invaderat av det, och det gör inte direkt saken bättre.. Jag vill ju också!
 
Och ja, jag vet att jag ska på deras konsert i Stockholm i maj, men det är så länge dit och det hade varit ännu mer awesome att få se dem i London, på turnépremiären! Nu ska jag gå och gräva ner mig så jag slipper se fler uppdateringar om konserten.. (det kommer inte hända, för trots allt vill jag ju läsa om det ;))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0