Sleeping on the couch

God morgon! Jag har faktiskt inte ens klivit upp än, jag ligger fortfarande i soffan, där jag fick sova inatt, och kollar på störtlopp. Mommo sov här inatt så hon fick ta min säng, därav hamnade jag på soffan. Egentligen brukar vi ta in extrasängen till henne, men jag hade just lyckats få ut den i bodan sedan sist hon var här och så har jag så svårt att sova när Mommo snarkar och Rigel (Mommos hund) tvättar tassarna..

Idag är det först skiathlon från längd-VM som står på schemat och sedan ska jag fixa i mitt rum. Jag fick sådan inspiration till en massa när jag såg en video på YouTube! Jag kan lägga upp den senare så får ni se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0