Physical education

Jag var så fantastiskt smart att jag somnade efter middagen och sov till typ 21.00 så nu kommer då inte jag kunna sova på ett bra tag.. Tur att jag är ledig imorgon! Det är ett rätt skönt sätt att starta veckan på, skola på måndag och sedan är man ledig på tisdagen igen.
 
Idag på skolan så hade jag bland annat idrott, ensam.. Vi skulle egentligen haft racketsporter, men det går ju lite smådåligt när man är själv, man får springa helvetes fort i så fall. Så istället så fick jag göra någon typ av cirkelträning. Jag fick springa och sedan så skulle jag göra olika övningar mellan, exempelvis sit-ups, plankan, rygglyft m.m. Så det var springa, sit-ups, springa, plankan, springa.. Ja, ni fattar väl poängen. Jag fick hålla på med det ett bra tag. Jag stod föresten i plankan i 50 sekunder! Jag känner mig riktigt stolt över det faktiskt eftersom jag knappt hade förväntat mig att jag skulle klara 30 sekunder. Min lärare sa till mig "egentligen är det 50 sekunder, men om du i alla fall klarar 30 så är det bra". Det kan ju förstås inte jag ta som något annat än en utmaning och jag bestämde mig för att jag banne mig skulle klara 50 sekunder hur jävla ont det än gjorde! Sedan så hade jag och läraren tävling som i alla fall det involverade lite tennis och badminton, och jag var faktiskt nästan lika bra som honom. ;)
 
Idrotten idag var riktigt rolig! Det trodde jag definitivt inte när jag insåg att jag var ensam och fick veta vad jag skulle göra. Nu ska jag kika på kläder från TopShop och se om det är något speciellt som jag ska handla när jag är i London. Nu är det inte länge kvar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0