Not feeling too good..

Alltså jag trodde för ett tag att mitt illamående från igår och känslan av feber bara var tillfällig. Under eftermiddagen igår och nästan hela dagen idag så har jag mått bra, men nu ikväll så har jag plötsligt fått ont i halsen och huvudet. Det kom inte krypandes sakta eller så, utan det sa bara "pof" så var det där. Mamma har inte heller mått så bra, och tydligen så var det likadant för henne. Kul om man lyckas bli sjuk..
 
Så jag får se om det blir någon skola imorgon för min del, för jag känner mig då inte peppad på att sitta där och försöka få något gjort som jag känner mig just nu.
 
För att göra det här inlägget lite roligare så tänkte jag att ni kunde få se hur mina naglar till slut blev, inte bästa bilden, men det är något i alla fall. Blått med silverglitter och så några strasstenar på det också! (Jag kände behovet av att få med mitt ansikte på bild också, därav det lite annorlunda perspektivet.. ;))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0