I love tuesdays!

Tisdagar är helt underbara! Jag sov ut imorse, vilket var välbehövligt eftersom det slutade med att jag såg hela Oscarsgalan natten till igår. Ingenting fungerade igår för att jag var så trött! Men i alla fall, jag vaknade vid 10 och låg och drog mig ett tag. Efter att jag gjort mig färdig så drog jag till Kåskats en sväng för att ha ut farmor och farfars hund. Så jag och Zorro var ute i finvädret och mådde gott. Sedan for jag hem för att kolla på skidor, tyvärr gick det ju inte så bra för svenskorna, men men..
 
Nu har jag och Petter just ätit middag. Jag tycker verkligen om att umgås med min lillebror nu för tiden, han har mycket att säga och mycket av det är klokt också. Vi kan verkligen ha roligt tillsammans! ♥ Nu ska jag skjutsa honom till backen och sedan fara hem och börja fundera på vad jag ska ta med mig till London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0