Hope

Idag har jag förhoppningsvis kommit ett litet steg närmare att bli bra i min handled! Jag fick nämligen en kallelse till reumatologmottagningen i Sunderbyn. 21 mars ska jag dit, och jag hoppas innerligt att det händer lite mer då. Jag orkar inte med att ha ont i handleden jämt och ständigt och knappt kunna röra den. Men jag ska inte hoppas på för mycket, det kan ju lika gärna inte bli något framsteg över huvud taget, och då blir jag ju bara besviken. Det har ju som hänt några gånger förut.. Nu har jag haft såhär i handleden i över 2 år!
 
Jag vill kunna göra allt jag vill göra utan att hindras av att det gör ont, eller att det helt enkelt inte går att röra handleden mer. Jag vill kunna boxas, jag vill kunna hålla i något tyngre än ett mjölkpaket med vänsterhanden, jag vill åka skidor, jag vill till och med kunna diska stekpannan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0