Paintball!!

Idag var sista dagen som jag jobbat på fortet i sommar, och det är så skönt att det inte kommer att vara lika stressigt nu fram över, men samtidigt är det lite tråkigt också, för det är så kul att jobba i fortet! Eftersom det var sista dagen så var vi på thai och åt middag, som chefen bjöd på, och sedan spelade jag och Emil (den andra guiden) paintball mot Petter och Frans. Det var kul, jobbigt och det var inte skönt att bli träffad.
 
Imorgon är jag helt ledig från jobb och jag funderar på att kanske åka till Luleå en sväng, men jag får väl se imorgon. Är det riktigt fint väder vet jag inte om jag ids.
 
Förresten så har jag alldeles nyss tackat nej till alla utbildningar som jag sökt till hösten, både journalistprogrammet, där jag var reserv och så idrottsvetenskapliga programmet där jag kom in. Jag tackade nej eftersom att jag inte vet om jag verkligen vill gå det, men även fast jag känner mig hyfsat säker på mitt beslut så kändes det ändå lite jobbigt att faktiskt göra det.
 
Selfie @ work.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skönt att du äntligen bestämt dig om universitetet :) Och synd att vi inte hann umgås idag, men jag var så trött efter att ha jobbat sen i lördags med massa folk hela tiden att jag kände att jag bara ville vara hemma och vila :)

2013-08-01 @ 20:25:06
URL: http://nattstad.se/hannypandy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0