Veckans...

..sporthändelse: Sorry för fel info förra veckan, det var idag Carolina Klüft gjorde sin sista tävling i karriären, men till mitt försvar så stod det på Sportbladet att hon mest troligt inte skulle bli uttagen till Finnkampen som var i helgen. Men nu har hon i alla fall gjort sin sista tävlinsinsats för det svenska friidrottslandslaget. Jag började typ gråta när jag såg inslaget med henne i Sportspegeln ikväll. Hon har alltid varit en stor förebild för mig, ända sedan den första tävling jag såg henne vinna (EM-guld 2002 i München), och nu är det helt plötsligt över.. :(
 
 
..film/tv-serie: Jag har mest sett Robinson på tv i veckan, jag tycker det är ett roligt koncept, men ibland kanske det blir lite överdrivet.
 
..låt: Jag ber om ursäkt i förväg och varnar er lite, nu kommer jag bli lite nördig de närmsta raderna! ;) Veckans låt kan jag tyvärr inte lägga upp här eftersom den inte har kommit ut än. :p Det är One Directions nya låt Live While We're Young och jag bara vet att den kommer vara helt fantastisk. ;) Idag kan man dessutom förbeställa hela deras nya album som släpps i november. *Big smile*.
 
One Direction's nya album Take Me Home.
 
..sämsta: Alla som hela tiden frågar vad man ska göra när man har tagit studenten! När man inte riktigt vet så blir man bara stressad och får typ panik. Inte så kul.
 
..bästa: Att jag fick min efterlängtade surströmmig igår. Det var så sjukt gott! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0