Veckans...

..sporthändelse: US Open som pågår just nu. Damernas final spelas ikväll mellan Victoria Azarenka och Serena Williams och herrarnas final spelas imorgon kväll mellan Andy Murray och Novak Djokovic.
 
..film/tv-serie: The Vow som jag såg igår kväll. Den var så himla bra! ♥ Den påminner föresten lite om en bok jag läste en gång..
 
..låt: We Are Never Ever Getting Back Together med Taylor Swift. Jag hörde den första gången när hon uppträdde med den som final på MTV VMA-galan och sedan dess har jag lyssnat på den massor med gånger! :)
 
 "We Are Never Ever Getting Back Together"- Taylor Swift.
 
..sämsta: Att det har börjat bli kallare och nu fryser jag hela tiden.
 
..bästa: Min långhelg som jag fick helt plötsligt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0