Veckans...

..sporthändelse: Jag vet inte. Och ja, jag vet att jag är sämst på sporthändelser just nu, men det är för att det handlar mest om fotboll och hockey för tillfället, vilket inte är mina största intressen, även om det funkar i brist på annat..
 
..film/tv-serie: X-Factor. Ett program som jag verkligen gillar! :D
 
..låt: Live While We're Young med One Direction. Surprise, surprise! Jag längtar mycket tills deras album kommer ut. ♥
 
"Live While We're Young"- One Direction.
 
..sämsta: Mitt mående just nu. Jag har världens huvudvärk och mår illa..
 
..bästa: Sova. Jag har varit hur trött som helst den här veckan eftersom jag jobbade efter skolan 3 dagar. Jag klev upp 06.30 för att hinna med bussen till skolan kl. 07.00 och sedan när jag kom hem kl. 16.00 var det bara hem och byta om och sedan fara på jobbet där jag slutade kl.21.15. Att få lägga sig i sängen och sova kändes som himmelriket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0