Uruguay ♥

Idag på min enorma håltimme så var vi till Signe och blev bjudna på jättegoda, men väldigt starka nudlar, och sedan fick vi också thé och cupcakes. :D Väldigt gott! Hon far nämligen till Uruguay snart och jag kan nog inte vara mer avundsjuk än vad jag redan är.. ;)

 

Jag saknar i princip allt där borta på andra sidan jorden. Min värdfamilj och bästa Paula, vädret, hur man bara kopplade bort allt här hemifrån, jag saknar att ha citronträd med stora citroner i ute i trädgården, pool, havet, städerska som bäddade ens säng, Chivitos, att vakna varje morgon och inte behöva fundera om det var shortsväder-för det var det varje dag, Dulce de leche-latte, stranden, att äta middag vid 21.30, de enorma flaskorna med Coca-Cola (även fast jag knappt dricker det.. ), jag saknar Punta del Este, att åka bil hem på kvällen- det var alltid så vackert. Ja, som ni märker är listan ganska lång, och den kan garanterat göras längre, men jag nöjer mig såhär för tillfället. :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0