Up all night

Just nu ligger jag i soffan och tittar på MTV Video Music Awards, eller det är bara pre showen, men i alla fall. Snart börjar tennisen också. Jag hade faktiskt tänkt sova någon timme tidigare ikväll för att inte riskera att somna mitt i allt, men det blev aldrig av. Å andra sidan kan det ha varit bra att jag inte somnade eftersom jag lika gärna kunde ha missat att vakna och då missat precis allt.
 
Dock känns det lite tungt att tennisen börjar nu, 02.30 när en av kvartsfinalerna som spelades tidigare idag höll på i nästan fem timmar! Skulle den här hålla på så länge så är ju klockan 07.30 på morgonen här innan den är färdig.. Nu ska jag fortsätta se på MTV VMA's och hålla tummarna på att One Direction vinner alla kategorier de är nominerade i. ;) De har redan vunnit en, för Most Share-Worthy Video med What Makes You Beautiful. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0