Something Borrowed

Här ligger jag på sängen och är proppmätt efter middagen. Det blev kyckling och ris med currysås, som jag tillagade till och med! Och det blev faktiskt riktigt gott, även om det är en rätt som det är hyfsat svårt att misslyckas med.
 
Jag är också väldigt trött just nu, men jag ångrar inte att jag var vaken för att se hela matchen inatt. Den slutade vid 03.15... Murray vann tillslut sin första Grand Slam-titel. Även om jag hejade på Djokovic så var det en mycket välförtjänt segrare. Haha, imorse när jag skulle kliva upp så hade jag som vanligt ställt alarmet så att det ringer en gång var femte minut från kl. 06-06.40, men jag vaknade först kl. 06.41, av att mamma ringde och skulle höra om jag hade klivit upp. Och på något konstigt sätt hade jag inte alls märkt av alarmet, även fast det inte direkt är tyst.. Jaja, upp kom jag och med bussen hann jag. :)
 
Nu ska jag kika på Something Borrowed. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0