Me, myself & I

10 saker jag tycker om:
Mina vänner.
Sport.
Träna.
Läsa.
Musik.
Choklad.
Vinter.
Skidor.
Kläder.
Resa.
 
9 saker jag tycker mindre om:
Sjukdom.
Prov.
Jobbig stress.
Min vänstra handled.
Fysik.
Kemi.
Oengagerade lärare.
Trötthet.
Beslutsångest.
 
8 platser jag skulle vilja besöka:
London (igen).
Någon grekisk ö.
Rom.
New York.
Melbourne.
Paris.
Dublin.
Montevideo (igen).
 
7 saker jag skulle vilja göra i framtiden:
Plugga vidare.
Bo utomlands.
Plugga engelska i London.
Hoppa fallskärm.
Ta dykarcertifikat.
Jobba med något som jag tycker är hur roligt som helst.
Få långt hår igen.
 
6 ord jag använder ofta:
Typ.
Asså.
"Ba"
Sjukt.
Ja.
Nej.
 
5 saker jag ser fram emot:
Vintern.
Ta studenten.
Att bli bra i min handled.
Sportlovet.
Leva livet.
 
4 ord som beskriver mig:
Snäll.
Tidsoptimist.
Sportnörd.
Blyg, med helt främmande människor!
 
 
3 saker jag är rädd för:
Mörker.
Sniglar.
Spindlar.
 
2 filmer jag tycker om:
The Notebook.
Notting Hill.
 
1 bra låt:
Live While We're Young- One Direction. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0