It's friday!

Till min förvåning säger jag inte "godmorgon" nu, eftersom att det är flera timmar sedan jag vaknade. Jag var helt säker på att jag skulle sova till minst 13.00 eller något, men nej nej, här vaknar man 10.15 även fast man gick och la sig halv sex imorse.. Men inte klagar jag, jag är ändå inte speciellt trött, men det kommer väl som ett brev på posten senare i eftermiddag. ;)
 
Föresten så vann One Direction alla kategorier de var nominerade i! (Inte för att jag tror att ni bryr er, men det gör jag, och det här är min blogg! :)) Som sagt så vann de ju en VMA för Most Share-Worthy Video, men också för Best Pop Video och Best New Artist. Dessutom så vann Novak Djokovic kvartsfinalen i US Open i tre raka set. Lyckad natt det här. ;)
 
Nu måste jag skynda mig att göra en fysikuppgift som ska vara inlämnad idag! :O
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0