Guaraná

Jag blev just akut sugen på läsken Guaraná, som jag drack i Brasilien. Den finns inte i Sverige vilket är så synd, för den är verkligen god! Jag brukar vanligtvis inte dricka läsk, helt enkelt för att jag inte tycker att det är speciellt gott, men den här är det nåt med som jag älskar. Kan ju vara att det är så mycket minnen förknipat med Guaraná och Brasilien.. Hur som helst så är den så himla god, och jag hade önskat att den gick att köpa här hemma i Sverige.
 
En annan läsk som jag drack i Sydamerika var Fanta Uva, alltså Fanta med vindruvssmak. Den var också riktigt god, men finns ju såklart inte heller i Sverige. I miss South America!
 

Kommentarer
Postat av: marre

Guaraná<3

2012-09-16 @ 19:06:34
URL: http://bringbrooke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0