Förkyld

Jag har börjat bli förkyld. Jag har ont i huvudet och halsen och nyser massor. Jag vill inte vara sjuk! :'( Till följd av detta så blir det att dricka thé med honung i, kanske citron i också om vi har någon hemma. Ni borde verkligen testa det om ni har halsont någon gång. Det var min värdfamilj i Uruguay som gav mig det när jag var sjuk där, och det hjälper faktiskt. Dock var det ju färska citroner, alldeles nyplockade från trädgården, men det spelar ju ingen roll, även om det är lite roligare så. :)
 
Nu ska jag gå och se hur det går för Luleå hockey i Elitseriepremiären. Det sitter en massa pojkar och gubbar bänkade framför tv:n här hemma, så plats i soffan är inte att räkna med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0