'Cause you've got that one thing

Åhh, kolla vad jag hittade när jag satt och tittade lite i mitt arkiv. Det första jag såg av One Direction var den översta videon. Tänk att jag inte ens visste vad dem hette då, "kolla in den blonda killen i videon".. Vad är det för sätt liksom? Att inte ens ta reda på namnet.
 
Titta sedan på den andra bilden, och på datumen för när de båda inläggen publiserades. Vad höll jag på med när jag inte lyssnade på fler låtar av dem från början?! Det tog ju 3 månader tills jag började lyssna på dem på allvar, eller över huvud taget lyssnade på någon annan låt än One Thing. Eller föresten, där ljög jag, när jag började gå igenom deras album första gången så kom jag på att jag hade hört What Makes You Beautiful på radion, men ändå liksom! Trög jag var alltså..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0