Brave

Idag har jag varit till Luleå med Hanna och Máridjá. Vi har haft en awesome dag med massa shopping och mat! Dessutom så var jag till frissan. Det syns inte så bra på bilden här, men jag vill fixa till det som jag vill ha det först innan ni får någon bra bild. Det som ni kan se är väl i alla fall att det är mycket kortare än förut, och en lite annan färg. Det är en toning i typ rödbrunt..
 
Att sitta i frisörstolen gjorde nästan så att jag fick panik. Det var näst intill ångest sedan när lockarna väl föll. Till råga på allt så satt det en kvinna där inne som frågade om jag verkligen skulle klippa av mig mina lockar, när jag tveksamt svarat "jaaa.." så sa hon att hon tyckte att jag var modig. Det tycker jag med hade jag lust att säga, men gjorde det inte..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0