2715

Jag raderade just alla mina 2715 meddelanden i min inkorg. Det känns typ som att redera en del av ens liv bara sådär.. Men jag var som tvungen om jag inte vill vänta i flera minuter på att jag ska kunna öppna och skriva ett sms. Telefonen gick så segt innan så det var helt sjukt.
 
Nu håller jag på att göra mig färdig för att åka upp till Jokkmokk och ha min enda lektion för dagen, engelska C. Jag tror föresten inte att jag har berättat att jag har köpt bil, men det har jag i alla fall gjort! Så idag när jag börjar såhär sent så tar jag den istället för att åka buss. Jag ska försöka komma ihåg att fota den så ni får se den. Nu måste jag skynda mig, ha en bra torsdag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0