Veckans...

..sporthändelse: Nu är det inte länge kvar innan Allsvenskan och Damallsvenskan (fotboll alltså) är över för den här säsongen. Jag längtar eftersom jag som inte är så mycket för fotboll är väldigt leds på att läsa om det överallt. Snart börjar ju något mycket roligare; världscupen i längdskidor. Till råga på allt så är premiären i Gällivare, så där kommer ni hitta mig 24-25 november.
 
..film/tv-serie: One Directions' turné-DVD Up All Night- The Live Tour som gick på MTV idag. Ren tur att jag såg att den skulle vara typ 10 minuter innan den skulle till att börja.
 
..låt: The Man Who Can't Be Moved med The Script. Känslan när jag lyssnar på den här låten går inte att beskriva, men den är så otroligt bra. Det känns fel att skriva bra, för den är så mycket mer än så, men jag hittar inga ord som stämmer överens med hur fantastisk den faktiskt är. ♥
 
"The Man Who Can't Be Moved"- The Script. 
 
..sämsta: Biologi. Världens tråkigare lärare i det ämnet och så har jag prov nu på tisdag. Det kan bara inte sluta bra.
 
..bästa: Att jag har hittat världens bästa radiostation! BBC Radio 1 (som om ni har kunnat missa det.. ;)) Awesome helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0