Veckans...

..sporthändelse: Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte om detta hände förra helgen eller tidigt den här veckan, men i alla fall.. Det blev klart att SVT kommer att sända VM inte bara i skidskytte och alpint kommande säsong, utan även i längd och dessutom världscupen! Jag blev så galet glad eftersom att jag hatar när TV4 gör sport överlag, men framförallt vintersporten som jag älskar mest av allt!
 
..film/tv-serie: Notting Hill. En av mina absoluta favoritfilmer of all time. Amazing. ♥
 
..låt: Skyfall med Adele. Låten Adele har skrivit till den nya James Bond-filmen är så grym!
 
"Skyfall"- Adele.
 
..sämsta: Mitt biologiprov. En total katastrof.
 
..bästa: Min träningsvärk! Det låter kanske konstigt (det är det säkert också, men det bryr jag mig inte om), men jag älskar att ha träningsvärk. Man vet liksom att man har gjort något bra. Dessutom så gör det inte ont ont, utan det är mer skönt ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0