Veckans...

..sporthändelse: Stockholm Open (tennis) som har avgjorts i veckan. Tomas Berdych vann titeln efter 4-6, 6-4, 6-4 mot Jo-Wilfred Tsonga i finalen tidigare idag.

 

..film/tv-serie: 10 Years Younger. Haha, det kanske är ett lite mysko val, men jag och mamma såg det i veckan på TLC och det är helt otroligt hur man kan ändra sitt utseende! Men det är rätt hemskt att se hur de människor som medverkar har låtit sig själv förfalla på det sättet.

 

..låt: Night Light med Jessie Ware. Fantastisk. ♥

 

"Night Light"- Jessie Ware.
 

..sämsta: Att jag kom på imorse att jag måste göra ett arbete i naturkunskap B till imorgon. Jag hade inte inte ens kommit på ett ämne att arbeta om.

 

..bästa: Hur awesome jag har känt mig hela veckan för att jag har börjat träna igen. En av de bästa känslorna man kan ha faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0