Radio 1Day

Hoppas att alla har en bra lördag! Hittills har min varit riktigt bra. Jag sov länge och sedan har jag gjort mig färdig. Jag testade faktiskt att sminka mig lite annorlunda (även om det kanske inte syns på bild så syns det i verkligheten ;))
 
Samtidigt som jag gjorde det så har jag lyssnat på radio ända sedan jag vaknade. Jag har faktiskt lyssnat på BBC Radio 1, en Brittisk radiostation. Jag ska börja lyssna på dem ofta för man lär sig mycket engelska av att lyssna och så spelar dem bara bra musik. Helt seriöst så har dem inte spelat en enda dålig låt sedan klockan 12.00 då jag började lyssna! Klicka här om ni också vill lyssna på dem. I'm officially a fan! ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0