Oh my god, I love it!

Kommer ni ihåg att jag för några dagar skrev om att jag verkligen saknade mitt långa hår? Well, nu har jag nog vant mig helt vid hur mitt hår ser ut och just nu så älskar jag det! Det trodde jag aldrig att jag skulle säga.
 
De första dagarna hade jag det bara plattat eller uppsatt i hästsvans eftersom jag tyckte att det såg hemskt ut när det var så kort och lockade upp sig. Och så var det så konstigt att se mig själv i en annan hårfärg. Men nu har färgen börjat gå lite mer åt min naturliga färg igen, fast inte helt, och så har jag det nästan alltid riktigt lockigt. Det känns liksom mer som jag då, fast ändå något nytt. Jag har till och med börjat fundera på om jag ska låta bli att spara ut det igen och bara behålla det såhär kort. Kanske, kanske inte.. Den som lever får se helt enkelt.
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker också du är jätte fin i håret nu, nu ser de bättre ut än de gjorde i början :)

Svar: Tack! :) Jaa det gör det verkligen!
Frida

2012-10-07 @ 20:26:22
URL: http://hannypandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0