No milk today

God morgon! Eller kanske inte riktigt morgon, men ändå liksom, någonstans i världen är det ju morgon nu. Hittills idag har jag gjort så mycket som.. I princip ingenting. Det kan ju vara ganska skönt att bara ta det lungt ibland, men det hade ju varit roligt att hitta på något, men jag har allt för dålig fantasi just idag.
 
Tänk om man hade obegränsat med pengar. Allt man skulle kunna göra då. Om man får drömma, vilket man ju faktiskt får, så det jag skulle göra om jag hade obegränsat med pengar är att 1) flytta till London, 2) skrota hela mn garderob och köpa nya fina kläder som passar min personlighet bättre, just nu är det myckeet av mina kläder som jag inte riktigt känner att jag "passar" i, 3) resa massor. Det kanske kan låta egoistiskt, men vafan ibland måste man få tänka på sig själv!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0