Just do it

Hej, hello, hola! Hoppas ni har en fantastisk dag! Jag är alldeles strax på väg att fara ut och gå/springa en sväng. Det är så härligt väder idag så jag tänkte att nu passar det alldeles utmärkt att komma igång med träningen igen. Nu är det no excuses som gäller!
 
Jag har inte tränat "på riktigt" på rätt länge. En del av förklaringen om varför är att jag blev lite smått nere när jag inte kan träna vad jag vill. Som ett exempel så tycker jag att det är jättekul att boxas, men på grund av min förbannade handled så kan jag inte göra det. Hur mycket jag än lindar den så går det inte att få den helt orubblig vid tillslaget av säcken och då gör det sjukt ont. Men nu ska jag göra det jag kan och sluta tänka på allt jag inte kan göra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0