I won't let these little things slip out of my mouth

Ja, jag vet att jag har varit usel på att uppdatera, men det har bara inte blivit av. Jag vet inte hur många inlägg jag har påbörjat för att sedan känna att "nej, jag ids inte publicera det här". Men idag kände jag verkligen för att blogga!
 
Jag städar i mitt bombnedslag till rum idag och ni som läst inlägget här under förstår att jag samtidigt lyssnar på Little Things, bara Little Things. One Directions låtar berör mig alltid, på något sätt. Helt otroligt egentligen, men så är det i alla fall.
 
Nej, jag måste väl fortsätta med städningen för att komma någon vart. Det såg bedrövligt ut här inne för en liten stund sedan. Nu ser det bara hemskt ut, så det går ju framåt i varje fall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0