Freezing!

Huvvaligen, jag håller på att frysa ihjäl och snöar gör det också! Fast snön är välkommen, hoppas det inte dröjer länge förens den lägger sig. Jag längtar så galet mycket tills jag kan åka skidor, dock så kan jag ju inte göra det förens handleden är som den ska vara igen, men förhoppningsvis så kommer jag ett steg närmare att bli bra efter besöket i Umeå.
 
Om jag ska vara helt ärlig så är det bland det värsta med att ha de problem jag har i handleden, att inte kunna åka skidor. Det kan låta löjligt eftersom att jag har ont i stort sett vad jag än gör, men att åka skidor är något jag verkligen älskar och att inte kunna göra det på grund av smärtan som kommer så fort jag sätter i staven känns jobbigt. Jaja, jag hoppas att det ska gå att fixa på något sätt. Jag kan var utan skidåkningen i vinter också om jag vet helt säkert att det kommer att vara bra till nästa vinter så att jag kan åka då. Men om jag får reda på att det inte går att göra något åt detta så tror jag seriöst att jag bryter ihop eller något. Deppigt värre det här blev..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0